Ketahui 4 Kelebihan Penapis Udara LG Puricare 360°

 

Untuk dapatkan udara yang benar – benar segar adalah sesuatu yang agak sukar untuk kita kecapi pada masa sekarang. Lebih – lebih bagi mereka yang tinggal di kawasan bandar atau yang berdekatan kawasan perindustrian, memang sesuatu yang agak “mustahil” bagi kita. Kalau tiada bau asap, ada pulah habuk – habuk kecil yang berterbangan. Bukan setakat luar rumah, malah sehingga ke dalam rumah. 

Masa tu lah kita tengok perabut2, TV dan lantai penuh dengan habuk. Padahal mak2 ni dah selalu mop, selalu sapu lantai dan selalui lap perabot & TV tu. Tu belum cerita lagi bila rumah ada anak2 kecik atau baby, kebarangkalian masa tu terkena asma, batuk2 atau selsema tu mmg ada. Lebih2 bagi mereka yang bagi anak tu bermain diatas lantai. (dah tu nak bagi main kat mana lagi pulak, kan? ) huhuh.

Begitulah yang aku rasa, bila anak selalu bersin2 selsema, demam dan batuk dan pernah juga sampai kena Nebulizer. Bukannya kami tak bersihkan rumah, malah sapu rumah, mop lantai dan macam2 lagi. Pagi buat semua tu , tau2 je petang berhabuk balik. Nak kata aku tinggal dikawasan kilang pun tak jugak. Tapi itu lah hakikaktnya, rumah kita mmg sering berhabuk, walau sekerap mana kita bersihkan. Nasib.

Jadi, aku tekad untuk buat sesuatu. Maka aku cuba produk yang direkomen oleh rakan aku, Penapis Udara LG Puricare 360°, Setelah aku survey2, jadi aku pun dapatkannya dengan pelan dan pakej yang berbaloi. Ada dua jenis penapis udara Lg ni, single booster dan dual booster. Aku pilih single booster. Jadi, kenapa aku dapatkannya?

1. Membersihkan Udara secara 360 darjah

Continue reading “Ketahui 4 Kelebihan Penapis Udara LG Puricare 360°”